شرمگینم..
آنقدر پیش این و آن از خوبیهایش گفتم که
وقتی سراغش را میگیرند
شرم دارم که بگویم تنهایم گذاشت!!
وقتی سراغش را میگیرند
شرم دارم که بگویم تنهایم گذاشت!!
+ نوشته شده در شنبه یازدهم آذر ۱۳۹۱ ساعت 14:29 توسط gisoo
|