به جان خودش میترسم...
دوستش دارم..
ولى مى ترسم بگویم و
بگوید: مرسى
بگوید: ممنون
یا هرچیزى بجز..
من هم دوستت دارم..
+ نوشته شده در شنبه یازدهم آذر ۱۳۹۱ ساعت 13:43 توسط gisoo
|
دوستش دارم..
ولى مى ترسم بگویم و
بگوید: مرسى
بگوید: ممنون
یا هرچیزى بجز..
من هم دوستت دارم..